Wednesday, March 17, 2010

Cinta ♥ saya CINTA BIASA, Cinta ♥ mereka CINTA LUAR BIASA, Cinta ♥ Dia CINTA SEMPURNA ♥ ♥ ♥

Hari ni nak cerita pasal CINTA.. hahaha.. dah xde ceta lain dah dia ni.. Tiap2 kali posting pun mesti ceta dia ceta bab cinta.. Jadi CHEKGU CHENTA plak dia.. ok.. ok.. len kali saya akan cube elak cerita pasal cinta ni.. Almaklumla orang tengah berlajar bercinta.. Memang ginila tabiatnya.. Asyik angau tak sudah2.. hihi.. Bercinta ni memangla best.. Betul x kawan2?? Saya pun suke bercinta.. haha.. alahai gedik bunyinye.. wek2.. nak muntah.. ;p Ok NEXT!!

I HAVE A BIG HEART!! V(^__~")V

♥ CINTA BIASA ♥

Saya jumpe CINTA BIASA saya kat sekolah.. Hari2 jumpe.. Hari2 gaduh.. Hari2 merajuk.. Sekarang x jumpe saya jadi rindu.. Rindu sangat.. Rindu nak jumpe.. Rindu nak gaduh2.. Rindu nak merajuk.. Ah.. Ngadanye saya.. Bila jumpe gaduh2.. ngajuk2.. Padan muke saya.. (=__=") Tapi saya rindu.. Bila jumpe CINTA BIASA saya selalu gembira.. Hari2 saya ceria.. Hari2 saya penuh semangat.. Hari2 saya penuh warna warni macam pelangi.. CINTA BIASA saya sangat suke menyanyi.. sangat suke belajar ABC.. sangat suke menari.. saya pun suke.. suke bila CINTA BIASA saya sudah pandai menyanyi.. sudah pandai ABC.. gembira dan bersyukurnya saya.. (^__^) Alhamdulillah Ya Allah sudah berhasil usaha saya walaupun sedikit..

♥ CINTA LUAR BIASA ♥

CINTA saya tak sehebat CINTA mereka.. CINTA mereka CINTA LUAR BIASA.. Seawal pagi bangun dari tidur buatkan sarapan untuk CINTA LUAR BIASA.. Hari2 mandikan.. Hari2 siap pakaikan baju.. Hari2 hantarkan CINTA LUAR BIASA pergi ke sekolah.. Hari2 layankan CINTA LUAR BIASA yang kadang2 x tentu perangainya.. Kadang2 menangis.. Kadang2 ketawa.. Kadang2 menyanyi.. Kadang2 minta perhatian daripada mereka.. Hebat bukan CINTA LUAR BIASA mereka.. Mereka tidak akan membiarkan CINTA LUAR BIASA terluka sedikit pun.. Sanggup berkorban apa sahaja seumur hidup bersama CINTA LUAR BIASA tanpa mengharapkan balasan.. Saya juga ingin punya rasa CINTA LUAR BIASA seperti mereka..

♥ CINTA SEMPURNA ♥

Namun, sehebat mana CINTA BIASA ku.. Sehebat mana CINTA LUAR BIASA mereka.. Cinta Dia CINTA SEMPURNA.. Kerana setiap saat tanpa jemu memberi CINTA.. CINTA paling murni dari Allah untuk hamba-Nya.. Dia yang bersifat Ar-Rahman dan Ar-Rahim memberi dan terus memberi kepada hamba-Nya.. --<@


"Aku CINTA & RINDU pada-Mu Ya Allah.."

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails